مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-01سياسي

تعقیب قضایی گروهک های خائن به انقلاب و مردم


معاون اول قوه قضاییه، با بیان اینکه امروز نظام قضایی مقتدرانه گروهک های خائن به انقلاب و مردم را تعقیب می کند و برای آنان پرونده قضایی تشکیل داده است، - ایسنا/گیلان معاون اول قوه قضاییه، با بیان اینکه امروز نظام قضایی مقتدرانه گروهک های خائن به انقلاب و مردم را تعقیب می کند و برای آنان پرونده قضایی تشکیل داده است، گفت: به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در حفظ دین و نظام اسلامی بصیرت است افزود: بصیرت به معنای تعقل و اندیشه عمیق بوده و لذا برخورداری از بصیرت موجب عدم انحراف انسان در زندگی است.

وی با اشاره به واقعه تاریخی غدیر خم اظهار کرد: در روز غدیر خم پیام مهمی از سوی خدا و توسط پیامبر(ص) و با حضور حدود 1200 نفر از مردم آن عصر ابلاغ شد ولی 70 روز بعد ماجرای سقیفه اتفاق افتاد که ناشی از عدم بصیرت مردم آن روزگار بود.

معاون اول قوه قضاییه شاخص بصیرت در زمان کنونی را دنباله روی و تبعیت از ولی فقیه عنوان کرد و گفت: اطاعت از فرامین رهبری بدون افراط و تفریط از راه های نجات از خدعه ها و نیرنگ های دشمنان است.

حجت الاسلام مصدق در ادامه به بیان جنایت ها و ظلم هایی که برخی گروهک ها در اوایل انقلاب بر مردم ایران روا داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب قضایی گروهک های خائن به انقلاب و مردم

تعقیب قضایی گروهک های خائن به انقلاب و مردم